Zadebiutowała przeglądarka Microsoftu z silnikiem od Google'a

16 stycznia 2020, 13:53

Microsoft udostępnił właśnie gotową najnowszą wersję swojej przeglądarki Edge. Co interesujące, wzmacnia ona pozycję Google'a i wizję internetu propagowaną przez wyszukiwarkowego giganta. W nowym Edge'u zastosowano bowiem silnik Blink, wykorzystywany w przeglądarce Chrome.



Powrót bobra

22 grudnia 2008, 17:20

Nowojorskie Wildlife Conservation Society poinformowało, że do miasta powrócił José, słynny bóbr, który po raz pierwszy został zaobserwowany w 2007 roku. To pierwszy od co najmniej 200 lat przedstawiciel tego gatunku, który pojawił się w okolicach Nowego Jorku.


Relacja prasowa dotarła do stratosfery

24 lipca 2014, 13:06

Brytyjska agencja PR-owa wybrała nietypową formę poinformowania o przeprowadzce i zmianie nazwy z Twelve Thirty Eight na Houston PR. Laminowany wydruk relacji prasowej przyczepiono do balonu stratosferycznego, który poleciał na wysokość ponad 43 km.


W Sieci dwa w jednym się nie sprawdza

14 czerwca 2010, 12:11

W przypadku reklamy internetowej połączenie dwóch strategii – dostosowania treści do kontentu witryny i zwiększenia jej widoczności np. poprzez zastosowanie pop-upów czy przekazu wideo - nie prowadzi, wbrew pozorom, do zwiększenia skuteczności. Internauci odbierają to jako pogwałcenie prywatności (Marketing Science).


Najmniejszy telefon komórkowy świata: lżejszy od monety, mniejszy od jabłka

28 grudnia 2017, 06:22

Najmniejszy telefon komórkowy świata - tiny t1 firmy Zanco - wydaje się mały przy pamięci USB czy przy ludzkim kciuku i jest lżejszy od przeciętnej monety.


Problemów ginących zwierząt nie da się usunąć jak za dotknięciem śrubokręta

6 sierpnia 2013, 06:42

Agencja Contrapunto BBDO zaproponowała nietypową kampanię plakatową dla WWF-u. Zagrożone gatunki umieszczono w warsztatach samochodowych. Niedźwiedzie polarne, tygrysy czy nosorożce przestawiono z lotu ptaka. Wokół leżą narzędzia, czasem spod brzucha zwierzęcia wystają, jak spod naprawianego samochodu, czyjeś nogi.


Zapach kosmosu dla każdego

2 lipca 2020, 10:14

Kosmos ma swój zapach. Jest on opisywany jako mieszanina woni spalonego steku i gorącego metalu. Teraz ten zapach będzie można kupić w postaci perfum Eau de Space. Pierwotnie zapach powstał, by trening astronautów przebiegał w bardziej naturalnych warunkach.


Główne wejście do kampusu Microsoftu

Apple do Microsoftu: wycofajcie reklamy

16 lipca 2009, 13:06

Jak pamiętamy na słynną kampanię Apple'a "I'm Mac", Microsoft odpowiedział nie mniej znaną "Laptop Hunters". Jednak, jak się okazuje, walka pomiędzy oboma koncernami na tym się nie kończy.


Nawet 5 dolarów robi różnicę

26 sierpnia 2014, 10:44

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather New Zealand stworzyła dla organizacji Forest & Bird serię ciekawych reklam z prawdziwymi banknotami przedstawiającymi różne ptaki. Kampania "Nawet 5 dol. robi różnicę" rozpoczęła się, jak sama nazwa wskazuje, od banknotu 5-dolarowego, później koncepcję poszerzono o 10- i 50-dolarówki.


Mleko klonowanych krów w sklepach?

2 sierpnia 2010, 16:25

Instytucje rządowe Wielkiej Brytanii odpowiadające za jakość żywności badają doniesienia, jakoby mleko pochodzące od klonowanych krów było sprzedawane w sklepach. Spór, czy mleko i mięso od klonów i ich potomstwa jest bezpieczne, rozgorzał na dobre.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy